کرببلا کاش....
شوق ساف
یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:, :: 19:27 :: نويسنده : سجاد

  

بوی سیب و بوی اسپند     پیچیده دور و بر ِ حسینیه

دونه دونه میکشونه     ما رو پای منبر ِ حسینیه

کیه داره که دوباره    این گدا رو میبره حسینیه

یه یا زینب میگم هر شب      میزنم زنگ در ِ حسینیه

اومدم تا پیش زهرا     مادرم رو رو سفید کنم حسین

اومدم باز پای روضت      چند تا تار مو سفید کنم حسین

به امید یه روزی که       همه موهامو به پات سفید کنم

نذار آقا مادرم رو       پیش مادر تو نا امید کنم

یه خیابون پر ِ مجنون      که منو میبره تا دم بهشت

نمیدونم چی بخونم      واسه وصفش به خدا کم ِ بهشت

این چه حس ِ غریبونست      که داره منو دگرگون میکنه

حرمش هر شب جمعه      همه رو یه روضه مهمون میکنه

بی تو نفس من میگیره     نوکر تو میمیره    آقای من

عشقم چقدر هستی دلسوز      حرمت هر شب هر روز      رویای من

منبع شعر حاج رضا : وبلاگ حسینیون



نظرات شما عزیزان:

زینب
ساعت0:14---30 مهر 1392
سلام اقا سجاد گل. خیلی خوشحالم که برگشتید . منتظر مطالب بعدی از شما هستیم.

با تشکر از پست و شعر قشنگتون.
پاسخ:با تشکر از نظرتون زینب خانم.سلام به همگی برسونید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 54998
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1


پخش زنده حرم

ساعت فلش مذهبی مهدویت امام زمان (عج)
زیارت عاشورا
دعای فرج ذکر روزهای هفته جنگ دفاع مقدس
روزشمار محرم عاشورا